Service, garantie en klachten
In de volgende gevallen is er geen sprake van garantie:
- indien de slijtage als normaal kan worden beschouwd;
- indien er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder reparaties die niet met toestemming van Rumble Store of de fabrikant zijn verricht;
- indien geen wettelijk aankoopbewijs kan worden getoond; deze is gewijzigd of onleesbaar gemaakt;
- indien het gebreken betreft die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik;
-
indien beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.
Garantiebewijs
Om gebruik te kunnen maken van de service en garantie, moet je altijd beschikken over een wettelijk aankoopbewijs dat het product bij ons is gekocht. Voor garantie-aanspraken kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@rumblestore.nl. Stuur bij reclamatie je bestelnummer en (indien relevant) foto's mee.
Klachten
Wij streven ernaar een zo goed mogelijke service te bieden aan onze klanten. Mocht er toch iets zijn waarover je niet tevreden bent, verzoeken wij je vriendelijk dit zo snel mogelijk aan ons te melden via info@rumblestore.nl, met vermelding van je bestelnummer en (eventueel) foto's. Een gemotiveerde klacht is voor ons waardevol. Wij zullen je klacht met zorgvuldigheid afhandelen.